STAYOKAY OP DE KAART

Je vindt Stayokay door het hele land. In totaal hebben we 22 hostels, die stuk voor stuk uniek zijn. Toch hebben ze allemaal hetzelfde doel: jou de tijd van je leven bezorgen! Daarom liggen de hostels altijd op mooie plekken. Plekken om te ontdekken, om cultuur te snuiven of te genieten van de natuur. Wat je plannen ook zijn: een verblijf in Stayokay blijft je bij.

HOSTELLING INTERNATIONAL

Stayokay heeft hostels verspreid over het hele land. Maar ook mensen die plezierig in het buitenland willen verblijven, helpen we graag. Stayokay maakt onderdeel uit van het internationale netwerk 'Hostelling International', dat hostels aanbiedt over de hele wereld.

Hostelling International (HI) is een non-profit organisatie die werd op gericht in 1932. Hun missie? Het stimuleren van reizen door middel van het aanbieden van een betaalbaar en duurzaam verblijf in hostels over de hele wereld. HI vindt, net als Stayokay, dat het in contact komen met andere culturen begrip opbrengt voor elkaar én voor onze wereld. Alle hostels zijn er bovendien op gericht om zo duurzaam mogelijk te ondernemen.

Hostelling International in cijfers:

• 4.000 hostels
  • Actief in 90 landen