JAARKALENDER

Wat doe je na een geslaagd 2017? Dan ga je op dezelfde voet verder, terwijl je met je andere voet nieuwe paden bewandelt! Zo werd 2018 wederom een jaar van duurzaamheid en indrukwekkende renovaties, terwijl we nieuwe avonturen beleefden met een website make-over en GoLocal.

JANUARI

Eco Label

We waren trots als een pauw toen we in januari opnieuw het milieukeurmerk voor het Europees Ecolabel ontvingen van Stichting Milieukeur. Dit certificaat laat zien dat we voldoen aan strenge eisen op het gebied van grondstoffen, energie, water en afval. Stayokay is een van de weinige organisaties binnen de Nederlandse hospitality branche die dit milieukeurmerk mag dragen.

FEBRUARI

Website make-over

Net zoals onze hostels regelmatig vernieuwd worden, kon ook onze website een digitaal likje verf gebruiken. In februari lanceerden we de vernieuwde website Stayokay.com. Met een frisse huisstijl, veel foto's en een boel leuke tips hopen we bezoekers te inspireren om snel (weer) een nachtje Stayokay te boeken.

MAART

Stayokay Dordrecht vernieuwd

Na een intensieve verbouwing van het gehele hostel heropende Stayokay Dordrecht vlak voor het paasweekend haar deuren voor gasten. Zelfs binnen in het hostel voel je dat je hier midden in Nationaal Park de Biesbosch bent!

APRIL

Renovatie bar & restaurant Den Haag

Na de renovatie zie je in Stayokay Den Haag de 'best of both worlds'; midden in de stad, maar toch dicht bij de zee. Een kleurrijk urban hostel met strand accenten, waar iedereen -jong en oud - zich direct thuis voelt.

MEI

Renovatie bar & restaurant Amsterdam Vondelpark

In mei hadden we de smaak te pakken en voltooiden we ook de renovatie van Amsterdam Vondelpark. Hier is het Vondelpark echt naar binnen gehaald, want ook binnen in de bar en restaurant zit je in een aangename groene omgeving.

JUNI

Tjoek tjoek!

Op 20 juni vond de officiële opening van de Spoorwegmuseumkamer plaats in Stayokay Utrecht Centrum. De nijntje-kamer smaakte naar meer, en nu kunnen ook trein-fans slapen in een superleuke themakamer!

JULI

Lancering van 'GoLocal'

Begin juli lanceerde Stayokay de eerste editie van haar digitale magazine 'GoLocal'. In iedere editie brengen we de leukste tips en de hostels in de omgeving onder de aandacht bij gasten en toekomstige gasten.

SEPTEMBER

Stayokay Arnhem vernieuwd

Tijdens een bloedhete zomer werd Stayokay Arnhem onder handen genomen. De receptie en bar werden geheel in een nieuw jasje gestoken.

NOVEMBER

Stayokay Gorssel
werd 2 Wikkelhouses rijker

Na het succes van de Wikkelhouses in Dordrecht en Apeldoorn kan men nu ook in Gorssel overnachten in een Wikkelhouse. 's Ochtends wakker worden met uitzicht op een frisse groene weide, beter kan jouw dag niet beginnen!

DECEMBER

Bouwen aan de toekomst

Na de kamerrenovatie van 2017 waren nu de receptie, bar & restaurant en de vergaderzalen in Stayokay Amsterdam Oost aan de beurt. Hostelgasten en Amsterdammers kunnen nu genieten van restaurant The 5th, dé nieuwe hotspot in Amsterdam Oost.